تجاوز جنسی نیروهای طالبان برسه عضو یک خانواده در بغلان


 تجاوز جنسی نیروهای طالبان برسه عضو یک خانواده در بغلان

جمهوری مدارا: براساس گزارش رسانه های خبری، چهار تن از نیروهای گروه طالبان در ولایت بغلان بالای دو زن و یک دختر ۱۳ ساله تجاوز کرده اند.

روزنامه 8‌صبح از قول منابع خود گزارش داده است که یک هفته قبل چهار عضو طالبان سه زن را در روستای ده‌خیری فاروز ولایت بغلان مورد تجاوز جنسی قرار داده اند.

براساس این گزارش، این چهار عضو طالبان شب هنگام به خانه شخص به‌نام غلام حضرت هجوم برده و بر زنان آن خانواده تجاوز جنسی کرده اند.

گفته می‌شود که این حادثه یک هفته قبل رخ داده بود؛ اما به دلیل تهدید طالبان تاکنون رسانه‌ی نشده است.

گزارش نشان می‌دهد که افراد طالبان برخی از زنان را با خود برده و بعد از تجاوز جنسی و باردار شدن، مدتی در قید و بند طالبان عاملان تجاوز جنسی بوده و دوباره به خانواده هایشان برگردانده شده اند.

غلام حضرت که اعضای خانواده وی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است یک کشاورز است و همان شب مصروف آبیاری زمین‌های زراعتی بوده است.

گفته می شود که قربانیان این اتفاق زن، عروس و دختر ۱۳ ساله غلام حضرت هستند. قربانیان این روداد  به دلیل لت و کوب شدید، فعلا در وضعیت بد صحی به سر می‌برند.

در این گزارش آمده که غلام حضرت شکایت کرده است؛ اما به شکایتش هیچ‌گونه توجه صورت نگرفته است به دلیل اینکه متجاوزان پشتون تبار و  از اقارب فرمانده یکی از قطعات نظامی گروه طالبان هستند.

تجاوز جنسی و آزار و اذیت زنان توسط نیروهای طالبان تازه‌گی ندارد. قبلا نیز در ولایت بغلان و سایر ولایت‌های دیگر چنین اتفاق‌های افتاده است.

در همین یک هفته اخیر، سه مورد تجاوز جنسی در ولایت‌های پنجشیر، سرپل و بغلان گزارش شده است.

مطالب مرتبط