کرن دکر: به حمایت از زنان افغانستان ادامه می‌دهیم


 کرن دکر: به حمایت از زنان افغانستان ادامه می‌دهیم

جمهوری مدارا: کرن دیکر شارژدافیر سفارت ایالات متحده برای افغانستان می‌گوید که دفاع از حقوق زنان و دختران را در افغانستان ادامه داده و از دفاع حقوق آنان دست بر نمی‌دارند.

خانم دیکر در شبکه اکس خود (امروز پنجشنبه ۱۲ میزان) نوشته ‌است که تلاش می‌کند در برابر بحران جدی بشری، به مردم افغانستان کمک کند.

خانم دکر افزود است "خرسندم در کنار تام ویست، نمایندۀ ویژۀ ایالات متحده برای افغانستان، جان مارک پومرشایم، معاون دستیار وزیر خارجه و رینا امیری، نمایندۀ ویژۀ ایالات متحده برای زنان در امور حقوق بشر و زنان افغانستان، در راستای حفظ منافع امنیت ملی امریکا به حمایت از زنان و دختران افغانستان و ترویج حقوق بشر تمام افغان‌ها ادامه دهم.

قابل یادآوری است که دو روز قبل (سه‌شنبه ۱۰ میزان) وزارت خارجه ایالات متحده از پایان ماموریت توماس وست به عنوان نماینده ویژه در امور افغانستان خبر داد.

 وزارت خارجه آمریکا گفته بود که پس از این امور مربوط به افغانستان توسط کرن دکر، کاردار سفارت ایالات متحده برای افغانستان، جان مارک پومرشایم معاون دستیار وزیر خارجه و رینا امیری نماینده ویژه امریکا در امور حقوق بشر و زنان افغانستان پیش برده خواهد شد.

مطالب مرتبط