ذبیح الله مجاهد: حکومت طالبان شریعت را مسئولیت و اولویت اصلی خود می‌داند


 ذبیح الله مجاهد: حکومت طالبان شریعت را مسئولیت و اولویت اصلی خود می‌داند

جمهور مدارا: ذبیح‌ الله مجاهد، سخن‌گوی ارشد گروه طالبان در بیانیه‌ای که به‌مناسبت سومین سالروز سقوط نظام جمهوریت منشتر کرده می‌گوید که در حکومت این گروه «شریعت مسئولیت و اولویت» اصلی است.

بیانیه‌ای ذبیح‌الله مجاهد که امروز (چهارشنبه، ۲۴ اسد) منشتر شده است از بازگشت دوباره طالبان به قدرت و سقوط جمهوریت به عنوان یک روز مهم و یاد شده و در آن گفته شده است این روز (24 اسد) به عنوان «روز فتح» به ثبت رسیده است.

به گفته مجاهد، در این روز افغانستان از اشغال و تجاوز بیست ساله نجات یافته است.

سخن‌گوی طالبان حکومت این گروه را برای مردم افغانستان «غنیمت و نعمت بزرگ» عنوان کرده و از مردم خواسته است که باید شکرانه‌ای این نعمت بزرگ را ادا کنند.

مجاهد هم‌چنین از مردم افغانستان خواسته است که برای «حراست و حمایت از نظام آن‌ها» باید همیشه آماده باشند.

سخن‌گوی گروه طالبان گفته است نظام این گروه بر اثر زحمات فراوان بدست آمده و اکنون در سایه آن دین الله حاکم و شریعت تطبیق شده است.

به گفته این سخن‌گوی طالبان، پس از حاکمیت این گروه «صلح و امنیت تأمین» شده و مردم افغانستان نیز به آرامش رسیده اند. او هم‌چنین تأکید کرده است که گروه طالبان از این نظام اسلامی حفاظت کرده و به هرقیمتی از آن دفاع می‌کنند.

گروه طالبان 24 اسد را به مناسبت روز سقوط نظام جمهوریت و بازگشت دوباره خود به قدرت، تعطیلی رسمی اعلام کرده و از این روز  تجلیل می‌کنند.

مطالب مرتبط